پرش لینک ها

نمایشگاه ساختمان پایدار و نما

حضور موفق بومشهر پایدار در نمایشگاه ساختمان‌های پایدار و نما

نمایشگاه ساختمان پایدار و نما سال 1400 در مصلی تهران برگزار گردید. این نمایشگاه که پنجمین دوره ی آن در حال برگزاریست، متشکل از جمعی از فعالان این عرصه بوده و با استقبال معماران و ساختمان سازان سراسر کشور روبرو شده است.

این‌ نمایشگاه که با حضور تعداد کثیری از شرکت‌های فعال در حوزه پایداری، نما و طراحی داخلی برگذار شد و بومشهر پایدار توانست به ارائه خدمات گسترده خود در بخش‌های مختلف علوم ساختمان، از مصالح سبز تا فناوری‌های نوین در معماری، نظر طیف گسترده‌ای از مخاطبان را جلب نماید.
خدمات ارائه شده در نمایشگاه شامل انواع خدمات مشاوره مهندسی در علوم ساختمان در فازهای مختلف طراحی بود.
متخصصان و فعالان صنعت ساختمان در حوزه‌ها و سطوح مختلف از غرفه بومشهر پایدار بازدید به عمل آوردند. دکتر پیروز حناچی، شهردار سابق تهران نیز از جمله مهمانان ما در این‌ نمایشگاه بودند.

افراد حاضر در غرفه بومشهر پایدار، کارشناسان علوم ساختمان، آقای مهندس امیرفربد شاهوردی، خانم مهندس آیدا پیله ور، سوگند حقیقت و آزیتا احمدی بنکدار و سه گروه فناور مستقر در مرکز فناوری دانشگاه شهید بهشتی شامل واحد فناور سپهر نوین تجسم ساخت ، استودیو زینوکس، شرکت آگر و پلتفرم آرکیز بودند که در زمینه علوم ساختمان، واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، پنل های بتنی تصفیه کننده هوا ، .آجر دوست دار محیط زیست و پلتفرم شبکه معماران و کارفرمایان فعالیت دارند
بحث و تبادل اطلاعات پیرامون موضوعات مختلف موثر در صنعت ساختمان‌های پایدار محور اصلی گفتگو با بازدیدکنندگان محترم بود.
بازخوردهای این نمایشگاه بر ادامه روند فعالیت بومشهر پایدار به عنوان یکی از تخصصی‌ترین تیم‌های فعال در این حوزه، قطعا موثر خواهد بود‌.

پیام بگذارید

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.